Wednesday, October 13, 2010

i can't breathe no more

huh, penatnye pikir pasal rumah, huh, tak dapat persetujuan n orang umah lagu,
yang wajib duduk hanya me, momo, mak cik sally, auntie eyqa, auntie fara je, camne yang lain, huh pening - pening.ditambahkan lagi assignment yang kene reject, kena wat balik, lepas tu kena wat compiling bibliography yang tak tahu camne nak wat. huh.
pastu ada test pulak hari sabtu.
kalau ikut perancangan, 22 oktober nak balik kampung, 25 haribulan bersamaan dengan hari pertama peperiksaan baru balik shah alam, cam bengong je aku ni, huh,
tapi takpe demi my mum, my dad, my sis, my bro, my little sis, my momo,
i'll survive.
i must survive.
apa pun cabaran yang akan mendatang akan ku hadapi dengan semangat juang yang tinggi. mesti berjihad for the exam.

1 comment:

public_snail said...

la.....test ary sabtu tu an test kesatria je pun.... saje mengade2 nk post kat sini... bukan membace pun...ha6