Tuesday, December 13, 2011

maybe..

salam sejahtera semua,

saya rasa sesuatu telah terjadi, maybe perangai saya menyebabkan semua sakit hati,

saya .... tak tahu apa nak cakap......

saya dapat rasakan dia mula menjauhkan diri,

adakah ini nama nye ..............

awak terasa dengan saya ke ?

saya minta maaf kalau saya sakitkan hati awak, i'm a troublemaker.

mungkin maaf saya ni tak dapat mengubati sssakit hati awak.......

saya........



saya tahu, saya selalu sakitkan hat orang yang saya sayang, ini berpunca dari perangai saya yang tak matang, saya perlukan awak untuk membimbing saya,

takpe lah awak marah saya, saya terima , kerana saya patut kena marah, 
awak, saya minta maaf kerana sakitkan hati awak....

mungkin orang akan cakap saya ni guna bermacam modal untuk minta maaf mungkin dari orang lain,

tapi ini diri saya, saya selalu membuat kesalahan tanpa saya sedari....

mungkin akibat tekanan membuat website membuatkan saya jadi begitu...

ataupun diri saya yang sememangnya tidak memikirkan diri orang lain..

huh, maafkan saya..





No comments: