Tuesday, January 10, 2012

Bebelan 1



salam sejahtera semua, apa khabar ?

hari ini saya nak tulis mengenai kehidupan 
sebelum cuti semester 3 ini.

hari ini hima akan pulang ke kampung halaman,
 semalam merupakan paper terakhir untuk yer.

semoga die berada dalam keadaan selamat 
ketika dalam perjalanan, dan saya ketika 
ini sudah berada di rumah kakak saya di kuala lumpur.
 
menghabiskan masa berehat kerana penat 
mengangkat luggage yang sangat berat dan
 padat dari kolej hingga ke KL. 

walaupun penat dan sangat mencabar, semua 
ini merupakn satu cabaran yang perlu ditempuh
 bagi memastikan semua barang saya dibawa pulang
ke rumah.

kekekeke,

saya pasti akan merindui housemate saya, tapi jangan risau
saya kan kembali pada 18 january untuk 
mengambil my final paper on 19 january 2012.

masa itu, Ada-chan sudah pun pulang ke kampung halamannya
yang berada kat meru je. kekekeke. dekat je.

jadi untuk post kali ini saya akan mengulas perjalanan hidup
saya masa SEM3 INI:

diawal sem , seperti biasa saya mempunyai rutin untuk pulang
ke rumah kakak saya yang berada di KL every week, different for this sem
dua minggu sekali baru saya pulang ke KL, kerana bebanan kerja
yang sudah bertambah,

sem ini juga saya banyak mengembara khususnya ke tempat - tempat
seperti Pasar Seni, Masjid Jamek, Petaling Street, KLCC, Ampang PARK,
Jusco WM, dll.

saya juga banyak menghabiskan duit untuk membeli makanan kegemaran
saya ketika berada di Pasar Tani Shah Alam, almost every week saya pergi.


sem ni, my dad pergi ke oversea , Pakistan and Bangladesh,
i'm worry but i hope my dad will fine and stay healty.

so, i'm finist my part 1 bebelan minggu ini.

5 comments:

mAzNiAtuL aDaWIAH said...

hihihi...tika, aku rase aku balik 18hb... and sorry sweater ko ttinggal kat umah...sbb aku tukar kreta wira...sem depan aku pulang boleh? hihihi

yumiko n momo said...

kekekeke, boleh la, jaga la bebaik ye. habis jadi tak nak bersih2 umah ?

mAzNiAtuL aDaWIAH said...

jadi la sbb tu aku balik lambat nk teman ko...hahaha..lagi satu, aku lupa bwk penukul...hahaha

yumiko n momo said...

ok, takpe. paku ada bawak tak ?

mAzNiAtuL aDaWIAH said...

x.. hehehe...rse paku xperlu kot..