Thursday, January 26, 2012

Bebelan 2

salam sejahtera, salam 1 malaysia.

setelah saya memgupdate post saya tentang ayah saya sekarang saya nak menyambung post saya BEBELAN PART2.

kekekeke, banyak cerita yang saya nak yulis, tapi tak terkeluar pulak ayat ini.

1. mari kita bercerita tentang my journey balik kampung @ Tenggaroh last week, journey itu sangat mencabar, rasanye macam naik rollercoster, oleh kerana tempat duduk saya belakang sekali, akibatnya kepala saya terhantuk kat dinding bas, kekeke, adakah saya tinggi sangat ????? tak rasanya, memang sakit hati, bukan sahaja jalan raya yng sangat teruk, tapi pemandu bus yang sangat "berhemah" juga memainkan wataknya.

bukan nak mengutuk tapi memberitahu perkara yang benar sahaja.

2. cuti CNY @ CHINESE NEW YEAR ini ramai gak sedara aku yang datang ke rumah, malangnya aku xde ambil gambar pun, sedara aku dari Batu Pahat datang melawat we all, diaorang datang hari Ahad and balik hari Selasa, BESTNYE.  kalau orang ramai ni yang best mesti banyak makanan, kekekeke, saya suka sangat.

3. saya dialam realiti, br saya tersedar rupanya , ada seorang kawan saya ini sudah menghilangkan diri nya, entah la, harap dia berada dalam keadaan sihat.

4. esok mak and jiji akan ke KL, so harap selamat samapai dan selamat kembali ke TENGGAROH. wan pun ikut sebagai penunjuk arah, kekeke.

5. jadi esok saya kena buat kerja rumah for example ; basuh kain, dll.

6. saya harap saya akan berusaha buat semua kerja rumah ini,

FIGHTING!!!!!!!!!!!

No comments: