Saturday, February 18, 2012

2 Weeks More

salam,
salam sejahtera.
dah lama tak menulis blog, kebelakangan ini banyak perkara menarik minat saya untuk saya tuliskan tapi akibat kemalasan yang ekstrem, jasi saya tak tulis. kekeke.

lagi 2 minggu nak masuk sem baru, perasaan bercampur baur. adakah saya gembira atau sedih ?

sedih : sebab nak tinggalkan family and oning.

gembira: gembira ke ???????????

hem, sekarang ini dunia sudah tidak aman, pencemaran semakin teruk, bumi semakin menderita.

banyak perkara yang saya fikir selama saya bercuti ini, antaranya :

1. saya susah nak turunkan berat badan.
2. saya nak pastikan saya lulus ujian jpj (keta)
3. saya nak .................

sejak saya balik umah, ni saya dapat melepaskan kerinduan pada oning, my lovey dovey cat :


semua masalah saya hilang apabila saya bermain and berborak dengan oning.

sedihnye, apabila cuti dah nak habis.....
for next sem, saya dapat umah tingkat 3 kat kolej, alhamdulilah still dapat seumah dengan kawan - kawan.

hari ini saya g rewang kat umah jiran saya, tapi unfortunately, suddenly je hujan lebat.

akibat basah kuyup saya balik umah. kekkekeke, tak dapatlah saya rewang lama sikit, just a 1 hours je kot saya kat situ.

rindu gak kawan - kawan universiti, kawan - kawan sekolah juga tidak dilupakan, bila agaknya dapat wat reunion untuk form 5 and form 6. 

mesti best jumpe kawan - kawan lama.

ok, bye - bye. nanti saya sambung lagi.

salam.


3 comments:

zyma_senpai said...

yee.. suke komen..

oning comeyy

yumiko n momo said...

kekeke, thanks ye.

mAzNiAtuL aDaWIAH said...

elok la tu xsabar nk jumpa ko...