Friday, June 1, 2012

28,29,& 30 MAY 2012

salam sejahtera.

dah lama saya tak update blog sebab malas, kekeke... 
sambil minum ice blended honeydew yang dibeli di pasar lambak tadi, saya mula menaip sambil teringat family di TENGGAROH. bestnyer kalau dapat balik, tapi kalau balik tak buat kerja yang melambak ni la pulak, best nyer kat sana semua ada kecuali me, mak masak nasi beriani hari ini, tadi mak takut nak cakap takut saya berkecil hati and terliur but saya tak gemarkan nasi beriani, so saya tak kisah, kekeke.



so, let's continue dengan cerita pi Langkawi Island, 
tujuan utama lawatan akademik ini adalah pi rumah anak yatim and g library Langkawi yang comel, tapi banyak buku yang cambest, kekeke.

so, malas nak menaip, picture can tell the story so let's go :


me and fiqa seat together in the bus, and me wearing froggy, bantal leher yang sangat selesa.


inilah pokok rambutan yang akan ditanam di rumah anak yatim.



me and the boat




bergambar bersama dengan anak yatim di hadapan Rumah Nur Kaseh


be continue..





No comments: