Monday, July 2, 2012

Me, Oneng and Laptop

salam, ini merupakan post yang kedua pada hari ini, saja je nak tulis title ni, kekeke.

me - saya, penulis post - post dan pemilik nuratikamusa.blogspot.com

oneng - my little cute cat yang berada kat umah , tadi saya skype dgn die.

laptop- yang saya namakan gendut , kerana die gendut, kekeke, yang banyak berbakti kepada saya.


jadi, semalam, saya telah mengcopy gambar dari camera, dan saya telah mengenalpasti beberapa keping gambar yang saya nak upload dalam blog ni, untuk tatapan saya dan para sahabat, saya harap janganlah salah guna gambar ini kerana ini hanya disimpan dalam memory saya and as an decentralized storage for my archive picture, kekekkekekkk.


this is my mum wearing grey hijab, sorry when this event my dad kat luar, so x dapat la ambil gambar .


this me, only me.


me n wan

that's all.

bye - bye , salam, good night



No comments: