Monday, July 2, 2012

Mid-Summer BREAK

salam, everybody...
ngah watpe tu ?, br jap td ADA ajak g tido, awal lg ni, hehehe.....
jadi apa isu kali ini ye ?

saya nak membebel tentang apa yang saya lakukan masa one-week free holiday last week.

first, saya nak minta maaf kat my dad sebab surat yang dia pos tak sampai kat umah, i'm sorry dad, banyak halangan betul sebelum surat tu nak sampai, huhuhhu..

thanks to my mum and dad sebab sudi mengepos surat - surat saya itu...

next we move to the LONDON - THE SUMMER MUSICAL yang saya g tengok sebab dapat ticket free, vip pulak tu, memang agak bosan... saya pun x tahu apa yang menarik sangat dengan musical ini, bagi saya props building je memang cantik, saya suka sangat.


inilah salah satu props yang gempak kat stage tu, kat amphitheatre (saya x pandai nak eja) sunway lagoon. 


ini foto yang saya ambil lepas habis musical shows tu.


inilah stage nye, saya dapat seat tengah..

overall, teater memang sesuai untuk menghabis masa waktu malam, bagi saya tak g pun xpe, tapi sebab nak teman my sis, after adegan pujuk - memujuk saya pun g la teman die. biasa je, teater islamphobia lagi best la.

so, itu lah antara event yang terbesar last week.




No comments: