Thursday, September 20, 2012

Hai, Saya Ni


salam , pe khabar ? sihat tak ?

akhirnya saya kembali menulis blog yang dah lama saya tak update,

berakhirnya cuti bermaksud permulaan bagi hidup saya di semester yang baru, tak la baru sangat, dah sem 5 dah,

tetapi, sem yang baru ini diraikan dengan cuti 4 hari ke Felda Tenggaroh 02, dengan tajaan tikey oleh my sis, hehe, baru seminggu balik kolej dah balik umah balik, best nye, dapat jumpa omma, ojisan, ecah-chan, jiji-cha, and oning-chan.

sedih hati saya apabila melihat bahagian punggung oning terkoyang apabila dibelasah oleh kucing gadik yang sangat brutal , mak saya pesan apabila saya balik nanti tolong lah belasah and kenakan kucing gadik tu, tapi tup tup saya balik je umah, batang hidung kucing tu pun saya tak nampak, penakut betul time saya ada,
semalam tepon mak, tanya kuicng gadik tu ada datang tak,mak cakap ada, mu mum said "time ko ada je, kucing x datang, ko balik je die mengganas lagi, kesian oning trauma".

oning time siang je duk dalam umah, buang air pun dalam toilet, tido, nyorok je, kalau malam je baru berani. huhu kesian nye oning.



hem, but saya ada satu lagi masalah, satu subjek bahasa inggeris saya tak boleh daftar la pulak, sedih gak hati ni, walauapapun, saya tetap berusaha untuk menyelesaikan masalah ini bersama kawan - kawan saya yang senasib dengan saya. 

jadi mulakan hari dengan basmalah , jadi hidup ini akan dirahmati dan dilindungi allah, insyallah.

^^

No comments: