Thursday, November 22, 2012

ATMA

Salam semua.
jam sekarang menunjukkan 11.45 malam.
dan saya sedang menaip @ menulis post ini.

dipendekkan cerita semalam
@Tuesday / 20 Novemebr 2012, saya dan sahabat - sahabat saya pi la wat research kat ATMA @ Institut Alam dan Tamadan Melayu. boleh la lawati laman web dibawah ni, banyak info yang boleh digunakan, memang tak cukup masa untuk kitaorang temubual RO diaorang ini. masa pun dah lambat jadi banyak RA dah balik
http://www.atma.ukm.my/

tak lupa gak aku nak ucapkan terima kasih kepada Afie@Firdaus kerana tolong saya @memberi tunjuk arah ke bangunan yang berkenaan, kesian die...
ni link blog die : http://afie-firdaus.blogspot.com/

best gak dapat ukm, ingin gak nak belajar kat sana, environment die wondeful sangat, macam kat oversea pulak, kekeke.

as usual, mesti la ambil gambar bukti ,

akhir - akhir ini saya selalu buat gaya nerd, agak sesuai dengan spec br saya yg kuatkan sangat powernye.

dan saya tengah risaukan presentation bel, test SRC@school resource centre hr jumaat ini, aktivit kat ppas, habis la aku kena g jalan kaki balik nanti, oh punya transkrip br dapat 2 soalan. teruk la kalau  gtu.

k..sampai sini saje, nak wat nota kaki src.

Assalamualaikum and Selamat mALAM.




No comments: