Thursday, December 20, 2012

Finally, Its End

Assalamualaikum semua,

apa khabar ?, sihat tak ?, diharapkan semua menjaga kesihatan masing - masing , maklumlah sekarang ini sudah akhir tahun, cuaca yang tidak menentu boleh menyebabkan demam, batuk dan selsema.

sebagai pelajar sem , tinggal satu sahaja kelas untuk sem ini, iaitu pada esok hari. so , dah tiada kerja kerana presentation and report pun sudah disiapkan pada minggu lepas.

banyak cabaran yang saya lalui pada minggu ini dan minggu lepas.
first time in my life i tak tido malam buat assignment. wah, takjub dengan diri sendiri kerana boleh terpaksa tahan ngantuk.

but, overall, mengeluh is bad for us because syaitan yang direjam suka apabila kita mengeluh and berputus asa. banyakkan beristigfar dan berselawat.

dalam melakukan assignment di akhir - akhir waktu ini memang banyak cabaran demi memenuhi deadline. oh @ orak history @oral tradition pun sudah disiapkan. dan banyak lagi assignment yang sudah pun mengucapkan selamat tinggal kepada saya. alhamdulilalh lega rasanya apabila semua ini sudah berlalu.,

perasaan saya bercampur baur apabila mengingatkan sem 5 yang bakal berakhir dalam sebulan lagi. banyak pahit dan manis sepanjang sem 5 ini. gembira kerana saya akan pulang ke kampung @Felda  Tenggaroh 02. sedih mengingatkan test @ assignment yang telah saya lakukan, entah menepati cita rasa lecturer ke tidak.

not for money, not for glory, but it only for me, for my memory. kekeke. ^^

so, saya telah menjalankan shooting for my japanese third language video, 

saya berbesar hati nya mengupload gambar - gambar ini untuk tatapan dan disimpan alam pangkalan google ini, hehe.




bersama Amani, Liza and Natsume. ^^


tambah suzy pulak, Natsume pulak yg ambil gambar. hehe. ^^


k, saya sambung lain masa la ye, 

pucuk pauh delima batu, 
anak sembilang di tapak tangan,
kalau ada salah dan silap tu,
saya mohon dimaafkan.

sekian, selamat malam.

^^




No comments: