Sunday, April 21, 2013

Mid term Break

Asslaamualaikum and good night everyone.

dah lama tak post something kat blog ni, dah dah 3 bulan saya tak balik kampung and sempena mid term break dapatlah saya pulang ke kampung melepaskan kerinduan terhadap mak, ayah, oning, ecah, n jiji.
T_T
sedih tau tak dapat balik sebelum cuti masuk sem baru hari tu sebab lepas attachment kat ijn tinggal berapa hari lagi je, tak sempat nak balik.

jadi sempena cuti seminggu yang best ni, saya dapatlah meluangkan masa bersama orang yang tersayang sambil berpeleseran dengan oning. kekeke. rindu tau nak buli oning. dah lama tak peluk and cium dia. sampai selesema saya. but everything is paid off.

tetapi homework yang dibawa balik hanya mampu diperhatikan sahaja kerana tiada daya untuk menyentuh dan memikirkannya. oleh kerana cuti yang hampir dengan pilihan raya ini maka saya dapat menyaksikan pelbagai ragam dan bla bla pilihan raya. sambil ditemani bunyi seekor cengkerik, nyamuk dan selsema saya saya menulis post ini. oning kat luar bilik saya, teangah watpe ntah, malas nak pegang dia nanti selsema. T_T.

akhir bulan satu @ CNY, my dad birthday, so kami adik beradik pakat suprise untuk ayah, tempah kek senyap -senyap, ambil kek senyap. seronoknya. kek ini ditaja oleh my eldest sister and the mastermind is me lah, hehehe, everything going well. alhamdulilah semua berjalan dengan lancar and kek pun sedap
ok, that's all for today,  sepanjang bercuti ini maybe saya akan rajin update, 
kepada kawan - kawan yang bercuti tu bebaik and jaga diri.

assalamulaikum and good night.

^^



No comments: